Поиск по этому блогу

понедельник, 5 декабря 2011 г.

Модуль 7-8

Бібіті-Бібіті-Бом.... Найвеселіше враження сьогодні. Так чарівно: сказав слова - і маєш готову фігуру... Якби так просто було і з проектною діяльністю. І справа тут далеко не в тому, де учасники проектів будуть виставляти свої розробки і досягнення: чи використають блоги і вікі (якщо є комп'ютер та інтернет), чи намалюють плакати або напишуть формули на дошці. Головне криється у тому, як ми використаєм прекрасний "інструмент", "засіб" (треба ще раз розібратися з термінологією) - навчання за методом проектів. Або ми дискредитуємо його, як це вже сталося у 30-х роках минулого століття, і знову визнаємо антипедагогічним (чи просто спотворимо до рівня виконання примітивних завдань, обізваних голосно методом проектів), або отримаємо прекрасну нагоду: залишаючись у рамках тісної класно-урочної системи працювати на розвиток навичок мислення 21 ст. та життєвих компетентностей учнів.У всякому разі, мені так це бачиться...
Сьогоднішній день для мене пройшов під знаком оцінювання. Після глибокого роздратування наступило деяке (не надто значне!) просвітління і розуміння того, що мені треба навчитися розрізняти оцінювання цифрами та оцінювання у всьому його багатоманітті. Коли це станеться, я не промину жодного важливого руху учня власною освітньою траекторією, а, значить, зможу допомогти йому найбільше.
Слава Бібліотеці!!! Таек полегшення для мене, що можна скористатися готовими формами. Після певного вправляння з чужими формами обов'язково навчуся створювати свої...
Рекомендую! 

2 комментария:

  1. Наскільки Ви праві, говорячи про те, що в наших руках доля цієї безумовно цікавої ідеї. Мене теж найбільше хвилює те, як все це донести до вчителя, не злякавши його купою нової інформації і тим не відбивши бажання працювати далі.

    ОтветитьУдалить
  2. Дуже дякую, Надіє, за підтримку і розуміння. Мають бути способи, але Ви праві, все залежить тепер від нас...

    ОтветитьУдалить