Поиск по этому блогу

воскресенье, 4 декабря 2011 г.

Модуль 6

Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів, а саме:…
Я побачила, як можна використати ГуглДокс для проведення опитування дорослих щодо теми проекту, устаткувалася думка про те, як я та мої учні використають блог (ось на ньому ми і розгорнемо боротьбу з негативними сторонами благодатної погоди). Напевно, можна також здогадатись, як використати тут і Вікі..... Завтра прийдуть нові думки, бо сьогодні відчуваю страшенну втому перевантаженого інтелекту (хі-хі-хі...хто сказав, що він у мене є...)

2 комментария:

  1. Скромність - це риса всіх інформатиків:)
    Як Ви могли забути про форму, ах яка чудова річ!Я за неї забула прямо, думала опитування як раніше проводити. Та наші тренери не дали цьому статися!
    Хороших думок!

    ОтветитьУдалить
  2. Для Вашого проекту важливо ще як ви будете організовувати безпечне використання Інтернету. У Вас дуже хороша ідея, хочеться, щоб вона в повній мірі реалізувалась. Удачі Вам!

    ОтветитьУдалить