Поиск по этому блогу

воскресенье, 4 декабря 2011 г.

Модуль 5

Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме:…
Буду говорити про власний проект: Навіщо самостійно вести спостереження і вимірювання погоди, якщо існує сайт Гідрометцентру України? (Що робити? Може "відмінити" існування такої групи дослідників у проекті?). Зате можна створити і вести блог Гідрометцентру школи - цікава штука може вийти, якщо прогнози синоптиків супроводжувати порадами народного календаря, попередженнями про зміни погодних умов та рекомендаціями для метеочутливих людей, враховуючи що я "працюю вчителем в інклюзивній школі"...
 
Я сьогодні змогла отримати неоціненну допомогу своїх колег у розробці та вдосконаленні власного проекту завдяки гарній вправі "3 - 2 - 1". Їх підказки були дуже доречними.
Сподобалося вправлятися у спільній роботі з документами на ГуглДоксі та Вікі. Моя освітня траекторія має тепер полізти у бік вивчення роботи з сервісами Гугла, бо тут вся робота для мене залишилася позбавленою сенсу: зробила щось на автоматі - сама не зрозуміла, що. Не біда, вдома все дожену, та залишається секретом, як працювати з учителями? Чи далі буде щось на тренінгу, що дозволить чіткіше уявити, де і як можна працювати з учнями у проекті з ГуглДокументами???
Працюючи з Е-довідником, постійно порівнюю його з Е-посібником базової версії: порівняння не на користь довідника. Користуватися ним не надто зручно: не бачу всього змісту, довго плаваю туди-сюди полосою прокрутки, щоб з'ясувати, у якому модулі знаходжусь, а оскільки ми часто переміщуємося до попередніх модулів, це завдає деякого клопоту. Та й вкладка Ресурси структурована не дуже зручно для мене(ніяк не зорієнтуюсь, що може приховувати папка "Про цей курс" або "Управління") Це тільки для мене так???
Безпечний Інтернет - спільна проблема для дорослих і дітей. Починати вчитися роботі у ньому варто зі шкільної лави. Здорово, що Інтел у новій версії приділив цьому так багато уваги. у нагоді сприяння законному і доцільному використанню Інтернету будуть вправи про авторське право...

2 комментария:

  1. З документами Гугл складно працювати під час навчання з вчителями. То доступи не спрацьовують, то в спам пішли, то адреса пошти не та. А потім приходить стільки зайвих повідомлень. А ще Гугл дуже часто міняє інтерфейс. У мене теж тут є непорозуміння

    ОтветитьУдалить
  2. Ще проблемою для всіх є поняття авторського права та його захист. Дуже багато непорозумінь. Вчителі не розуміють, коли зявляється авторське право, як його використати та ще й як захистити? А з е-довідником у мене теж проблеми. Будемо допомагати один одному

    ОтветитьУдалить