Поиск по этому блогу

суббота, 3 декабря 2011 г.

Модуль 3-4

ЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯ ледве визначилася з темою проекту, намагаючись її знайти у невідомих мені шкільних предметах та сформулювати таким чином, щоб вона відповідала усім вимогам... Дуже допомогло обговорення її у парі з колегою.
Несподівано для себе заплуталася у плані проекту. Треба уважно вивчити його пункти та з'ясувати, що з чого витікає і формулюється і в якій послідовності та чого так записується. Це - домашнє завдання.
Формулюючи основні питання проекту, ще рпаз впевнилась у тому, яка не проста це справа - справжній якісний проект..
Найскладнішим у сьогоднішньому дні було для мене оцінювання. Але це - тимчасове явище, бо через терни я починаю бачити зірки: слід лише звикнути до того, що оцінювання - це не лише 12-бальна система і тести...
Мені дуже допомогло, що програма дала ті орієнтири, які дозволяють чітко сформулювати навчальні цілі, тестуючи їх на відповідність з державними освітніми стандартами, програмами та навичками 21 століття. Але оцінювання таки забагато для мене....
 Суттєву допомогу у роботі на тренінгу я отримала від ресурсів, найбільше від Довідника та сайту Intel Оцінювання проектів http://educate.intel.com/ua/assessingprojects

З'ясувалося, що я маю пробіл у елементарних знаннях: треба взнати, що таке вбудовані файли і як їх вбудовувати та куди??? Після вечері мабуть дізнаюся...








Комментариев нет:

Отправить комментарий